Srebrny dealer WAPRO Partner InsERT


Subiekt Sprint 2

separator

Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). 

System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.

 

Sprzedaż – najważniejsze funkcje


  • wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos)
  • obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy; 
  • obsługa ekranów dotykowych
  • przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie
  • obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon)
  • łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej
  • możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy)
  • obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców
  • możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy
  • identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT)
  • obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem)
  • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą
  • anulowanie pozycji i całego dokumentu
  • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych
  • w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach)

 

Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje


  • konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową
  • kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców
  • zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki
  • współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym

 

Najważniejsze nowości w wersji 2.0


  • nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie
  • zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego
  • zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk
  • drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych
  • przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową)
  • usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego
  • możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu
  • możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem
  • dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39
  • filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny)
Bezpieczeństwo IT

Dział handlowy:
mail:
tel: 22 270 12 45
Warszawa:
ul. Kaleńska 7
04-367 Warszawa
tel. 22 122 88 70
Mińsk Mazowiecki:
ul. Piłsudskiego 33 lok. C
05-300 Mińsk Mazowiecki
tel. 25 758 15 14
Bezpieczeństwo IT